I Wish I was thin as the super duper models

att vara saml är fint! jag bryr mig inte om vad alla säger angående det! men samtidigt får jag dåligt samvete för att jag vet innerst inne att det är något fel på mig!



det här tjejen är inte ens smal! visst hon är smal, men inte överdrivet! man ser ju att hon har fett på kroppen!
Så ja, det är fint att vara smal! och ätstörningar... so what?! det har alltid funnits, bulimi och anorexi!
Anorexia är överdrivet,  men visst.. jag önskar att jag hade det!
däremot Bulimi... en perfekt lösning om man vill äta mat samtidigt som man vill vara smal...
för mat är gott... fast när jag äter något, även om det är en macka så får jag dåligt samvete!

idag så hade jag hållt mig från att äta framtills för en stund sen! då jag tog en jävla macka!
En liten macka som förstörde hela min kväll....jag förstörde min kväll, genom att inte hålla mig! jag är sååå trööööööög!
men imorgon blir det nya tag!
och dethärmed att träna.. det är överskattat! tränasig smal.. det går INTE,muskler vägermycket mer än fett....

I wish I was thin as the super duper models!





Kommentarer
Postat av: Bellaaa

Vissa ser att spy upp maten som en enkel lösning så det är visst något för någon. Sen så har iaf inte jag sagt något om att det handlar om smarthet då jag själv har lidit av ätstörningar..



Har mycket jag skulle vilja påpeka på detta inlägg men låter bli, spar min energi till att leva mitt egna liv istället, levande och välmående! :)

2009-05-13 @ 23:02:39
URL: http://bellaaadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0