Idag mår jag piss


Va och vägde mig nyss, och jag har gått ner 1 kilo sen i Lördags!!!!
jävla äckelfettvalk ska bort! sen är det bra!


Jag är sjukt stressad inför imorgon med..
har läxa att göra och jag orkar verkligen inte,
och mamma ska snart göra chokladpudding! och det är verkligen SKIT GOTT! men jag vet inte...först ska jag försöka plugga...



och idag har det varit en skit dag, jag har kännt mig skit ful i skolan, haft världens värsta affro och världens ringar under ögonen! och det är inte allt, världens fulaste jävla tröja hade jag på mig med, så det såg ut som att tuttarna va strutar och magen hängde och dallrade,
nu ska jag iaf Tänka på annat! ciaaaao...






Kommentarer
Postat av: Bellaaa

Ja varför lider man av ätstörningar? Bra fråga, det är ju inget som uppstår under en natt.

Det var olika faktorer som spelade roll, hård träning och stress som ledde till att jag inte hann äta och som slutligen gjorde att jag såg maten som en fiende.

När man börjar svälta sig själv så går man in i en helt annan värld och man börjar resonera och se allt på ett helt annat sätt.

När jag till slut var tvungen att börja äta igen o att jag hade tränat sönder kroppen så mkt så jag inte kunde träna nå mer så var de den jobbigaste tiden i mitt liv ..

2009-05-19 @ 10:41:09
URL: http://bellaaadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0