MAT ÄCKEL!

Idag var det sjukt jobbigt....eftersom jag läser ekonomi så skulle vi göra någonting idag, och herrejesus va tråkigt det va!
det slutade med att vi åkte hem tidigare med orkesterbussen!

Satt lite innan och läste Carolina Gynnings bok EGO GIRL, vilken jag tycker är skit bra på något sätt! att hon är så ärlig!
Jag pratade även med en av mina klasskompisar som berättade att en gammal klasskompis från högstadiet lider av ätstörningar! och hon är ganska lång, nästan som jag! och väger 41 kilo, just nu.. så nu är hon sjukskriven från skolan!

Men för övrigt har min dag varit bra, förutom när mamma började tjata om skolan, och om att orka plugga och näring och blablabla... och har börjat tjata om att jag måste äta B vitaminer, så tydligen måste jag ta en B vitamin varje morgon, men jag tror att håret växer fortare av det så det är ju perfekt..sen kom det där snacket!

och idag vid middagen (Vi i våran familj har en regel, att alla ska äta med varandra) så jag va verkligen inte hungrig idag och jag ville verkligen inte äta, Lasange! sammanträffande eller what? vi fick det i skolan idag....
Så då började mamma med det  jobbiga jäkla snacket idag igen! " Du skaäta tillsammans med oss, gud nåde dig om du inte äter!"....Varförska hon alltid förstöra dagen medett Bråk?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0